Тиждень природничих наук

Posted by admin on 16.03.2012 in Архів новин |

З 12 березня 2012 року по 16 березня в СШ №24 був проведений тиждень природничих наук.

Основні завдання:

  1. Використовувати різні джерела інформації (навчальні посібники, наукову літературу, довідники, енциклопедії, публікації, комп’ютерні бази даних з хімії, біології, географії для розширення певного багажу знань,поглибити їх, розширити світогляд.
  2. Самостійно шукати, опрацьовувати інформацію та класифікувати їх.
  3. Аналізувати й критично ставитися до інформації, «фільтрувати» їх.
  4. Переробляти інформацію для одержання нового продукту, встановлення певних закономірностей, моделювання й прогнозування.
  5. Користуватися новими інформаційними технологіями.

Майбутнє суспільство, до якого прямує людство називається інформаційним. Якщо століттями головними ресурсами людини були життєвий простір і золото або гроші, то сьогодні головним ресурсом стає інформація.

Інформаційний продукт недостатньо купити, його треба вміти добувати, опрацьовувати та використовувати. У цьому надзвичайно підвищується значення освіти, яка через навчальну працю дитини дає і дасть у майбутньому призвичаїтись до життєвих умов.

Пізнавальні завдання

  1. Розвивати уміння користуватися різними джерелами знань.
  2. Спонукати до пошуку й самостійної пізнавальної діяльності.
  3. Розвивати інтелектуальні здібності, креативне та образне мислення.
  4. Дати відчути кожній дитині своє місце в соціумі та природному середовищі

Тиждень природничих наук розпочався з презентації природничих наук.

Були випущені газети природничо-географічного циклу,  хімічні кросворди, ребуси.

Вікторини

Учні 10-А класу провели біологічну вікторину в молодших класах. Відповідальний: Новічкова Н.Л.

1-і класи:

Тема: Початок пізнання біологічного світу на елементарних прикладах. Проводили: Груздєва Д., Кузьменко К.

2-і класи:

Тема:Ознайомлення зі світом тварин і рослин у запитаннях і загадках. Проводили:Скляренко І., Селіщева О.

4-і класи:

Тема: Світ росли і тварин.

Проводили: Яремчук А., Монастирна К.

«Брейн-рінг»

Мета: зацікавити учнів вивчати географію, уміти аналізувати різні природні предмети та явища, пов’язувати їх між собою.

Ковальська О.П. провела «Брейн-рінг» по географії в 6-х класах, переможцем стала команда 6-А кл.

Ковальська О.П. провела гру «Що?Де?Коли?» в 7-х класах, переможцем стала команда 7-А кл.

Уроки-семінари:

Піскарьова Т.М. провела  урок-семінар на тему: «Психотропна дія отруйних рослин на організм людини» в 10-Б класі.

Мета: розширити та поглибити знання про шкідливий вплив психотропних речовин, отруйних у хімічних лабораторіях та речовин рослинного походження, виховувати відповідальність за власне здоров’я, бажання вести здоровий спосіб життя.

Доній Л.В. провела КВК в 9-х класах «Мандрівка королівством Хімія», переможцем стала команда «Катіони» 9 – Б кл.

Мета: узагальнити і систематизувати знання з теми «Основні класи неорганічної хімії», теми «Вуглеводні», розвивати логічне мислення, уміння і навички розв’язувати нестандартні завдання.

Недашківська А.В. провела урок «Подорож країнами ЄС».

Мета: актуалізувати й поглибити знання про форми державного правління та адміністративнотериторіального устрою, політичні системи країн.


Звіт тижня природничих наук 2012 рік