РОЗДІЛ ІІ.

Posted by admin on 30.08.2016 in Архів новин |

Підвищення результативності  та  якості навчального  процесу  в школі

2.1.Організація навчально – пізнавальної діяльності учнів

Місяць Зміст роботи Форма виконання Відповідальний Примітка
Протягом року
Ознайомлення учнів із змістом Закону України «Про загальну середню освіту» виховні години класні керівники  
Ознайомлення учнів та батьків із змістом нових Державних стандартів  освіти виховні години,

батьківські збори

класні керівники, вчителі-предметники  
Ознайомлення учнів, батьківської громади зі станом реалізації  Національної стратегії у сфері прав людини до 2020 р. виховні години, батьківські збори класні керівники  
Ознайомлення учнів, батьківської громади зі змістом стратегії сталого розвитку «Україна-2020» виховні години,

батьківські збори

класні керівники  
Організувати на базі предметних кабінетів консультації для учнів з початковим рівнем навчальних досягнень консультації вчителі-предметники  
Виставки газет, предметних журналів, нових надходжень довідкової, навчальної та художньої літератури виставки Клочко Л.І.  
Серпень  
Скласти календарно – тематичні плани з предметів  на семестр і подати на затвердження заступнику директора плани вчителі-предметники
Вересень
Ознайомлення педагогічних працівників, учнів та їх батьків із змістом Декларації принципів толерантності иаради,

загальні збори колективу,

батьк збори, виховні години

Валуйська, класні керівники
Скласти координаційні графіки  проведення письмових контрольних, практичних та лабораторних  робіт з основ наук на семестр графіки Євтодьєва Т.М
Організація роботи гуртків та спортивних секцій, факультативних занять, курсів за вибором  з основ наук наказ Валуйська Ю.Є

Євтодьєва Т.М

Забезпечити вивчення й роз’яснення учням основних положень Конституції України виховні години класні керівники
Ознайомлення учнів із змістом “Конвенції про права дитини” виховні години класні керівники
Здійснити профілактику дезадаптації в школі учнів 1-х класу заходи Андрущенко Т.В., класоводи
Здійснити анкетування учнів, які мають труднощі у навчанні; провести співбесіди з ними; допомогти учням скласти індивідуальні плани подолання перешкод у навчанні виховні години класні керівники
Жовтень
Бібліотечний місячник наказ,

за окремим планом

Клочко Л.І.
Листопад
Зріз обсягу домашніх завдань учнів 2 – 11-х класів наказ ЗДНВР
Лютий
Декада реалізації проекта «На крилах моєї дші» (вшанування пам’яті О.Білаша) за окремим планом Валуйська Ю.Є Дод.4
Квітень
Забезпечити навч. кабінети довідковою літературою. Оформити стенди (куточки)  «Підготовка до ДПА» інформ матеріали зав. кабінетами

 

2.2. Реалізація програми “Обдарована дитина” (дод. 6)

Місяць Зміст роботи

 

Форма виконання Відповідальний Примітка
Протягом року
Впроваджувати досвід роботи практичних психологів та соціальних педагогів району з проблеми «Творча обдарованість»  з метою впровадження єдиного підходу до визначення критеріїв відбору обдарованих дітей матеріали практичний психолог Узик І.Л.  
Робота над впровадженням Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Інтелект України» за окремим планом Андрущенко Т.В  
Брати участь у районних семінарах, семінарах-практикумах, круглих столах, майстер-класах з питань інноваційних методів роботи з обдарованими дітьми та учнями за графіком РУО, звіт на нараді педагогічні працівники  
Поповнення банку методичної літератури з питань роботи з обдарованими дітьми матеріали Узик І.Л.  
Забезпечити педагогічних працівників, які працюють з обдарованими дітьми, нормативними, інструктивними, методичними та інформаційними документами матеріали Узик І.Л.

Клочко Л.І

 
Популяризувати здобутки обдарованих дітей на сайті школи матеріали Узик І.Л.

ГМО

 
Здійснювати  психолого-педагогічний супровід та соціальний патронаж  обдарованих дітей індивідуальні робота, анкетування практичний психолог Ліснічук Т.С  
Впроваджувати в практику  систему  ранньої  і поетапної діагностики та своєчасного виявлення обдарованих дітей моніторинг практичний психолог  
Виявляти та підтримувати обдарованих дітей, які належать до соціально незахищених категорій. Забезпечуватиїх участь  у конкурсах, фестивалях, заходах моніторинг адміністрація, учителі  
Розробка та реалізація індивідуальних освітніх програм, технологій, методик навчання обдарованих дітей як індивідуально, так і малими групами (за потребою) програми учителі  
Залучати учнів школи до участі  у Інтернет – олімпіадах та Інтернет-конкурсах програми учителі  
Забезпечення участі учнів школи у районних конкурсах художньої самодіяльності, приурочених до визначних державних подій та свят участь Валуйська Ю.Є  
Поповнення інформаційних даних на сторінці сайта школи для обдарованих та талановитих дітей фото Карпик О.Ю.  
Забезпечити  участь учнів школи  у роботі районної Школи лідерів учнівського самоврядування участь Валуйська Ю.Є,

пед.-орг.

 
 Сприяти співпраці вчителя та учнів при підготовці до участі в олімпіадах та конкурсах «Колосок», «Кенгуру» консультації Андрущенко Т.В., Узик І.Л.

ГМО

 
Забезпечити підготовку та участь учнів школи у Всеукраїнських предметних олімпіадах накази учителі  
Вересень  
У методичному кабінеті поповнити  тематичні папки «Організація наукової роботи учнів», «Організація роботи з обдарованими дітьми», «Організація позакласної роботи з предметів» матеріали Узик І.Л.

Валуйська Ю.Є.

Андрущенко Т.В.

Залучати учнів школи до навчання у  МАН рекомендації адміністрація
Організація та проведення вікторин та конкурсів з навчальних предметів під час предметних тижнів матеріали тижнів учителі
Визначення тем, над якими будуть працювати учні – члени шкільного наукового товариства МАН «Ерудит» співбесіди Узик І.Л.

ГМО

     Робота секцій МАН. Консультації з учнями НТУ «Ерудит» щодо робіт над темами науково-дослідницьких розробок консультації ГМО

 

     Консультації з творчою групою вчителів щодо концепції роботи з обдарованими дітьми (Програма роботи над проектом «Обдарована дитина») консультації Узик І.Л.

ГМО

практичний психолог

Жовтень-грудень
Інтелектуальний марафон І етап (шкільні предметні олімпіади) наказ Узик І.Л.

ГМО

вчителі-предм.

Жовтень-січень
Участь учнів школи у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з окремих предметів за окремим графіком

 

ГМО

 

Листопад
Організовувати  та  провести  практичне заняття   з педпрацівниками школи на тему «Контрольно – аналітична діяльність у системі роботи з обдарованими дітьми» практикум практичний психолог
     Робота секцій МАН. Консультації з учнями НТУ «Ерудит» щодо робіт над темами науково-дослідницьких розробок консультації ГМО

 

     Консультації з творчою групою вчителів щодо концепції роботи з обдарованими дітьми (Програма роботи над проектом «Обдарована дитина») консультації Узик І.Л.

ГМО

практичний психолог

Проведення олімпіад з математики, української мови   для учнів початкової школи матеріали олімпіад Андрущенко Т.В
Забезпечити підготовку та участь учнів школи у районному  етапі конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика наказ Андрущенко Т.В
Грудень
     І етап захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН. Оформлення заявок на участь у ІІ та ІІІ етапах наказ Узик І.Л.

ГМО

 

Січень
Організувати виставку персональних робіт обдарованих дітей  у школі фотозвіт Узик І.Л.

ГМО

     Старт участі учнів школи у міському етапі предметних олімпіад і районному етапі МАН індивідуальна

робота, консультаці

Узик І.Л.

ГМО

     Проведення моніторингу здібностей учнів 9-х класів в світлі переходу до профільного навчання інформаційнадовідка Піскарьова Т.М.

Євтодьєва Т.М.

практичний психолог

Березень
Забезпечити подання для відзначення педагогічних працівників, які мають призерів олімпіад, конкурсів-захистів МАН, турнірів, спартакіад, змагань, конкурсів учнівської творчості районного, обласного, Всеукраїнського та Міжнародного рівнів грамотами, подяками, грошовими преміями подання Узик І.Л
Квітень
Забезпечити участь дітей у шкільному святі для обдарованих дітей «Віват, академіст! Віват!» наказ

сценарій

Валуйська Ю.Є
Здійснення моніторингу участі учнів у предметних олімпіадах, конкурсах – захистах, турнірах наказ Узик І.Л
Здійснити моніторинг інтересів та запитів учнів з метою удосконалення мережі гуртків, які діють на базі школи анкетування практичний психолог
Травень
Забезпечити підготовку та участь учнів школи у Всеукраїнському фізкультурно – оздоровчому військово-патріотичному конкурсі школярів «Джура» Наказ

 

Валуйська Ю.Є

2.3. Удосконалення форм і методів навчально – виховного процесу  (інноваційна діяльність) (робота над єдиною науково-методичною проблемною темою (додаток 1), спецкурс ІКТ (додаток 2), впровадження проекту «Інтелект України» (додаток 5))

Місяць Зміст роботи

 

Форма виконання Відповідаль

ний

Примітка
Протягом року
    Спрямувати роботу вчителів на впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти у 8-х класах, новітніх технологій, інноваційної діяльності, як важливих складових в реалізації компетентнісного підходу  до навчально-виховного процесу та вдосконалення роботи вчителів за цими напрямками, організація підготовки педагогічних і керівних кадрів, забезпечення належного науково-методичного та психологічного супроводу, модернізація матеріально-технічної бази для впровадження Концепції профільного навчання в старшій школі педради, наради, накази,

засідання МР

Кудляк С.М.

адміністрація школи

   Спрямувати роботу педагогічного колективу на реалізацію І (підготовчий, діагностичний) етапу Програми роботи над єдиною науково-методичною проблемною темою «Розвиток життєвої компетентності  та успіху учнів у динамічній школі в світлі акмеологічного підходу як основної умови підвищення ефективності та якості навчально-виховного процесу» педради, наради, засідання МР адміністрація школи додаток 1
Робота над впровадженням проекту «Інтелект України» наради, засідання МР Андрущенко Т.В.

Мартиненко І.В.

додаток 3
   Удосконалювати і відпрацьовувати ефективні методи та сучасні технології навчання індивідуальна

робота

ЗД

Голови МО

   Продовжувати роботу спецкурсу «Від комп’ютерної грамотності до медіаосвіти» за окремим планом

 

Узик І.Л.

куратори груп

Ковальчук С.Р.

додаток 2
Реалізації Програми «100%». «Учителі в онлайні» (створення власних блогів, сайтів) індивідуальна

робота

Ковальчук С.Р.
   Спланувати та організувати роботу постійно – діючих семінарів

«Інноваційні форми проведення уроку», «Молодість та перспектива»

за окремим планом Узик І.Л.

вчителі наставники ГМО

   Залучати педагогічних працівників до участі у видавничій діяльності, розробках  мультимедійних уроків для розміщення на сайті школи індивідуальна

робота

 

ГМО

   Продовжувати використання  інтерактивних мультимедіа на уроках урок педагогічні

працівники

    Продовжити роботу над створенням методичного банку «Інформаційно-методичний каталог  освітніх інноваційних технологій», що містить інформацію щодо сучасних освітніх технологій, ефективних методів, форм роботи, прийомів педагогічної техніки індивідуальна

робота

Узик І.Л.

ГМО

   Продовжити налагодження зв’язків з науковцями, організаціями та установами, робота яких спрямована на пошук, навчання і розвиток щодо впровадження в практику роботи інноваційних та інформаційно-комунікативних технологій, ввести обмін досвідом роботи з даної проблеми індивідуальна

робота

Узик І.Л.

ГМО

   Продовжити дослідження-супровід рівня знань та навчальних досягнень учнів школи через застосування інноваційних та інформаційних технологій наради, засідання МР адміністрація школи
   Продовжити роботу над впровадженням інноваційних засобів навчання у НВ процесі педради, наради, засідання МР адміністрація школи ГМО
Продовжити роботу над поповненням методичного банку «Інформаційний каталог з освітніх інноваційних технологій» інформаційні матеріали Клочко Л.І.
Продовжити роботу над «Портфоліо предметних серверів» інформаційні матеріали Клочко Л.І.
Продовжити роботу ресурсного центру для інформаційно-методичного запезпечення школи інформаційні матеріали Клочко Л.І.
Серпень
    Обговорити завдання, напрями, теми, над якими будуть працювати вчителі у 2016-2017 навчальному році співбесіди  

ГМО

 

   Проаналізувати вплив методичної роботи на результативність навчально-виховного процесу за підсумками річного оцінювання, ДПА, олімпіад, конкурсів, МАН консультації Узик І.Л.

ГМО

Вересень
Визначення тем, над якими будуть працювати учні – члени шкільного наукового товариства МАН «Ерудит» співбесіди Узик І.Л.

ГМО

«Психологічна культура вчителя» (анкетування) консультації Практичний психолог
Етичні аспекти педагогічної праці. Авторитет сучасного вчителя. Професійно обумовлені вимоги до вчителя семінар-практикум Узик І.Л.

ГМО

Практичний психолог

Жовтень-грудень
Інтелектуальний марафон (шкільні предметні олімпіади)

 

наказ Узик І.Л.

ГМО

вчителі-предметники

Жовтень-січень
Участь учнів школи у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з окремих предметів за окремим графіком ГМО

 

Нові підходи до оцінювання учнів. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках консультації Узик І.Л.

ГМО

практичний психолог

Листопад
     Робота секцій МАН. Консультації з учнями НТУ «Ерудит» щодо робіт над темами науково-дослідницьких розробок консультації ГМО

 

     Консультації з творчою групою вчителів щодо концепції роботи з обдарованими дітьми (Програма роботи над проектом «Обдарована дитина») консультації Узик І.Л.

ГМО

практичний психолог

   Робота з учнями, що потребують особливої уваги. Система роботи вчителів з учнями, які мають початковий рівень умінь та навичок практикум адміністрація школи

ГМО

практичний психолог

Грудень
     І етап захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН. Оформлення заявок на участь у ІІ та ІІІ етапах. наказ Узик І.Л.

 

Розвиток професійної компетентності учителів, які атестуються у 2016-2017 н.р. (традиційна та пролонгована системи) індивідуальна

робота, консультації

вчителі, які атестуються
Січень
     Старт участі учнів школи у міському етапі предметних олімпіад і районному етапі МАН індивідуальна

робота, консультації

Узик І.Л.

ГМО

     Підготовка методичних доробок вчителів для розміщення на сайті школи Узик І.Л.

ГМО

Імідж та його значення у професійній діяльності педагога Семінар-практикум адміністрація школи

ГМО

практичний психолог

 

2.4. Підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання

Місяць Зміст роботи

 

Форма виконання Відповідаль

ний

Примітка
Протягом року
Навчальні кабінети укомплектувати посібниками типу „Майбутнім абітурієнтам”, матеріалами „За сторінками шкільних підручників”. Забезпечити кабінети довідковою літературою матеріали Піскарьова Т.М
Грудень
Оформлення стенду «ЗНО-2017»
Куточок правових знань
стенди Піскарьова Т.М
Оформлення стенду «ЗНО-2017»
Про реєстрацію і підготовку до проведення ЗНО
стенди Піскарьова Т.М
Січень
Оформлення стенду «ЗНО-2017»
Про реєстрацію і підготовку до проведення ЗНО
стенди Піскарьова Т.М
Лютий
Збори учнів 11 класу.
– ЗНО – інструмент державної підсумкової атестації
матеріали зборів Піскарьова Т.М
Оформлення куточків у навчальних кабінетах «Готуємось до ЗНО» стенди Піскарьова Т.М
Травень
Збори учнів 11 класу.
– Твої права і обов’язки під час проходження ЗНО
матеріали зборів Піскарьова Т.М

 2.5. Реалізація нових Державних стандартів загальної середньої освіти

Місяць Зміст роботи

 

Форма виконання Відповідаль

ний

Примітка
Протягом року
Продовжити роботу над опрацюванням Державних  стандартів  базової та повної загальної середньої освіти педради, наради, засідання МР, наказ Євтодьєва Т.М.

Андрущенко Т.В.

Опрацювати психолого – педагогічну літературу з питань особистісно орієтованого компетентнісного навчання на діяльнісній основі, впроваджувати інноваційні технології навчання, акмеологічний підхід наради, засідання МО, самоосвіта, уроки адміністрація

учителі

Методичні оперативки з питань упровадження  Державного  стандарту  базової і повної загальної середньої освіти і роботи за новими програмами наради адміністрація
Упроваджувати в НВП особистісно й компетентнісно – орієнтовані технології навчання:
– Проектну технологію;
– Технологію розвитку критичного мислення;
– Технологію продуктивного навчання;
– Технології інтерактивного навчання;
– ІКТ
уроки учителі
Вивчення  стану  навчально-виховного процесу в початковій  та основній  школі щодо повноцінної реалізації ідей компетентнісно зорієнтованої освіти. матеріали контролю адміністрація
Продовжувати здійснювати моніторинг навчальних досягнень  школярів з предметів інваріантної складової навчального плану  відповідно до вимог навчальних програм, урізноманітнити інструментарій для відстеження результатів навчальної діяльності учнів 1-4-х та 5-8-х класів. матеріали контролю адміністрація
Серпень
Ознайомитися із змістом нових підручників та програм, методичними рекомендаціями. Ознайомлення зі змінами у навчальних програмах Наради,

МО протоколи

адміністрація

ГМО

Вересень
Засідання ШМО: Компетентнісний розвиток учнів 8-х класів на уроках в світлі нового Держстандарту МО протоколи Євтодьєва Т.М.

ГМО

Жовтень
Здоров’язбережувальний аспект змісту навчальних програм у 8-х класах педрада Євтодьєва Т.М.
Листопад
Засідання МО: Вимоги до матеріальної бази навчального середовища учнів 8-х класів. Завдання щодо оновлення навчальних кабінетів школи МО протоколи ГМО
Компетенції і компетентність у результатах шкільної освіти. Особливості контрольно – оцінювальної діяльності у 8-х класах Круглий стіл Євтодьєва Т.М.
Квітень
Результати впровадження проекту «Інтелект України» у 1-2-х кл. педрада Андрущенко Т.В.