Всеукраїнський науково-методичний семінар

Posted by admin on 11.02.2013 in Архів новин |

У наслідок плідної співпраці між Інститутом менеджменту освіти та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти НАПН України та спеціалізованою школою № 24 з поглибленим вивченням російської мови та літератури 11.02.2013 р. на базі спеціалізованої школи № 24 з поглибленим вивченням російської мови та літератури відбувся Всеукраїнський науково-методичний семінар «Інноваційний потенціал керівника навчального закладу. Управлінські рішення як ключ до успіху» для педагогічних працівників України, слухачів груп УНЗ -12-Б-2 та УНЗ-12-Б-3.

Семінар проводився в рамках педагогічного марафону «Інновації. Світ навчання», що стартував у Шевченківському районі міста Києва 30.01.2013 р.

Основною метою проведення семінару визначено:

  • активізація знань керівників ЗНЗ з теоретичних основ управління;
  • формування комунікативних умінь та навичок управлінської діяльності;
  • обмін  інформацією між учасниками.

Мотивація керівників – учасників семінару:

  • розвиток особистості: забезпечити професійний розвиток;
  • соціальний добробут: удосконалити свої можливості, розвинути здібності для роботи з колективом;
  • стимул: внести зміни у напружений темп життя;
  • пізнавальний інтерес: задовольнити допитливий розум, вчитися заради набуття знань, які потрібні колективу;
  • неформальні стосунки: задовольнити потребу у спілкуванні і товаристві, придбати нових друзів/однодумців.

У семінарі взяли участь:

  • Ярова Євгенія Валентинівна, начальник управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, доктор філософії в галузі державного управління .
  • Тема доповіді «Мотивація вибору теми семінару керівників навчальних закладів та її значущість у організації системи роботи».
  • Тимошко Ганна Миколаївна, кандидат педагогічних наук, професор  кафедри управління навчальним закладом та педагогіки вищої школи, директор інституту менеджменту та психології Університету менеджменту світи НАПН України.
  • Тема доповіді «Організаційна культура керівника навчального закладу: проблеми, здобутки, перспективи».
  • Кудляк Світлана Миколаївна, директор спеціалізованої школи № 24.
  • Тема доповіді «Вплив ефективного управлінського рішення на результативність  навчально-виховного процесу».
  • Охріменко Наталія Миколаївна, директор спеціалізованої школи  № 28.
  • Тема доповіді «Вплив управлінської  компетентності керівника на організацію системи виховної роботи».
  • Устич Неллі В’ячеславівна, директор спеціалізованої школи № 61.
  • Тема доповіді «Тенденцїі розвитку позитивного іміджу навчального закладу».
  • Клочко Людмила Іванівна, завідуюча бібліотекою спеціалізованої школи № 24.
  • Тема доповіді «Маркетинговий підхід до формування фондів шкільних бібліотек».
  • Євтодьєва Тетяна Миколаївна, заступник директора з НВР спеціалізованої школи № 24.
  • Тема доповіді «Забезпечення умов для самореалізації обдарованої особистості».
  • Гудим Андрій Богданович, Володимир-Волинський НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів № 3-ліцей» вчитель інформатики та трудового навчання.
  • Тема доповіді «Керівник навчального закладу як генератор змін».
  • Погребна  Ганна Савівна, практичний психолог спеціалізованої школи № 24.
  • Тема доповіді «Актуалізація базових знань керівника навчального закладу з питання прийняття управлінського рішення».

У рамках семінару було проведено психологічний практикум «Прийняття управлінського рішення».

Внаслідок роботи семінару було сформульовано рекомендації:

1. Вважати пріоритетним впровадження інноваційних технологій у навчальній діяльності з використанням Інтернет-простору.

2. Розширювати зв’язки з усіма зацікавленими і відповідальними структурами, закладами, організаціями з метою координації спільних зусиль з виховання здорової, всебічно розвиненої особистості з чіткою системою життєвих цінностей, здатної реалізувати себе і відродити у майбутніх поколіннях духовний і фізичний потенціал нації.

3. Сприяти інтеграції в єдиний освітній  простір всіх ланок освіти (дошкільної, середньої, позашкільної).

4. Забезпечувати організаційно-методичний супровід впровадження інноваційного  супроводу роботи з обдарованими та здібними дітьми.

Заступникам директорів навчальних закладів:

1. Удосконалювати зміст науково-методичної роботи, забезпечувати її національну спрямованість відповідно до економічних, політичних, соціокультурних умов розбудови й оновлення української загальноосвітньої школи.

2. У системі методичної роботи переорієнтуватися на активні методи, стимулювати проведення педагогами наукових досліджень, обмін досвідом та інформацією.

3. Для визначення ефективності системи методичної роботи проводити моніторинг результативності впровадження інноваційної системи неперервного навчання та координації науково-методичного забезпечення освіти.

4. Створювати умови для неперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів, їх самоосвітньої діяльності, участі в інноваційних проектах та оволодіння методами комплексного самоаналізу професійної діяльності.

5. З метою координації роботи методичних рад широко впроваджувати мережеву співпрацю: чат-, віртуальні педради, засідання методичних об’єднань; створення і публікація  методичних і навчальних матеріалів; організація проектних команд; електронні методичні бібліотеки.

6. Сприяти подоланню проявів формалізму в методичній роботі на всіх рівнях, впроваджувати інтерактивні форми організації методичної роботи, диференційовані підходи до роботи з кадрами.

7. Сприяти підключенню до глобальної комп’ютерної мережі Інтернет за сучасними швидкісними каналами зв’язку, надавати доступ учасникам навчально-виховного процесу до вітчизняних і світових інформаційних ресурсів.

8. У своїй роботі широко використовувати освітні портали, соціальні мережі, сприяти побудові шкільних  комп’ютерних локальних мереж.

По закінченні семінару учасники отримали сертифікати.

Фотогалерея